-
Leerpad zorgadministratieTrainingIncompanyMeer info
Zorgregistratieprofessionals willen graag goed zijn én blijven in hun vak. Dit vraagt om een continue ontwikkeling van kennis en vaardigheden. Jezelf ontwikkelen is een investering die het meest waardevol is als hij wordt gedaan op het juiste gebied en het juiste moment. Ons leerpad zorgadministratie helpt je hierbij!
-
Leiderschap: wat is jouw persoonlijke stijl?TrainingIncompanyMeer info
Er zijn meerdere manieren om de rol van leidinggevende in te vullen. Leer jouw eigen leiderschapsstijl kennen en ontdek wat goed werkt voor jou en jouw team. Vind hierin de balans om (meer) vanuit jouw persoonlijke stijl leiding te geven!
-
Management developmentMDIncompanyMeer info
Bedrijfsvoering wordt in de gezondheidszorg steeds belangrijker. Het leiden van een zorgorganisatie vraagt om allround managers. Feeling hebben met de zorg is noodzakelijk. Echter, tegenwoordig wordt ook van hen verwacht dat zij op alle terreinen van het besturen van een organisatie(onderdeel) visie en vaardigheden hebben.
-
Normenkennis accreditatiesystemenTrainingIncompanyMeer info
De accreditatiesystematiek in de zorgwereld heeft een grote verandering ondergaan. Kenmerkend aan deze verandering is dat het zorgproces van de patiënt meer leidend is in de opbouw van de normen en de toetsing. Dit betekent niet alleen een toetsing op papier, maar vooral in de praktijk. Daar waar het gebeurt: in het primair proces, op de werkvloer. Hoe ga je aan de slag met de vernieuwde normenkaders en de normensets? Ben je klaar voor de organisatorische implementatie en zijn alle stappen gezet in de voorbereiding op de accreditatie?
-
Omgaan met agressie in de zorgTrainingIncompanyMeer info
Als professional in de zorg heb je te maken met soms heftige emoties van patiënten en hun familie. Heel begrijpelijk. Spanning en emotie is menselijk en uit zich in vele vormen. Maar zodra deze emoties omslaan naar bedreigend en agressief gedrag, gaat het de verkeerde kant op. Agressie kan verbaal of zelfs fysiek zijn. Hoe ga je hiermee om? Hoe krijg je grip op jouw eigen spanning en de emoties en agressie van anderen?
-
Opleidingsprogramma DigicoachesOpleidingIncompanyMeer info
De afgelopen periode, en zeker in de coronacrisis, is de urgentie gevoeld dat alle medewerkers in de zorg goed overweg kunnen met digitale middelen. In de praktijk blijkt dat er ondersteuning nodig is bij het vergroten van de digitale vaardigheden. Hiervoor worden digicoaches ingezet. De Digicoach heeft niet alleen verstand van digitale middelen, maar vormt ook een brugfunctie én bezit de vaardigheden om zijn/haar collega’s te coachen, op te leiden en te begeleiden in het vergroten van de digitale vaardigheden. In dit leerprogramma worden Digicoaches van de juiste kennis en vaardigheden voorzien.
-
Opstellen accountplan relatiebeheer en accountmanagement voor zorg & welzijnVerdiepingstrainingIncompanyMeer info
Marktwerking in de zorg heeft als gevolg dat zorgorganisaties geen afwachtende houding kunnen hebben, maar juist ‘de boer op’ moeten om verzekerd te blijven van voldoende financiële middelen en cliënten. Dit betekent dat medewerkers van zorgorganisaties contracten ‘binnen moeten halen’ en (proactief) gesprekken moeten gaan voeren. Anders gaat de concurrent ermee vandoor!
-
PRISMATrainingIncompanyMeer info
PRISMA staat voor 'Prevention Recovery Information System for Monitoring and Analysis'. De PRISMA-methode is bij uitstek geschikt om trends en patronen te constateren in de oorzaken van meerdere incidenten. Ook helpt de methode je verbetermaatregelen te treffen om in het vervolg incidenten te voorkomen.
-
Power BITrainingIncompanyMeer info
Heb je al ervaring met het maken van dashboards in Excel? Wil je nog meer verschillende databronnen combineren waarbij je ook nog eens snel de data kunt verversen en delen met collega’s of externe partijen? Maak dan de stap naar Power BI.
-
(Project)leiding geven aan veranderprocessenTrainingIncompanyMeer info
Ben je werkzaam in de zorg en heb je te maken met verandering op verandering? Ben je projectleider of leidinggevende en heb je de juiste handvatten nodig om mensen mee te krijgen in de verandering? Hoe bereik je dat je niet zelf alle oplossingen moet bedenken, maar dat mensen zelf met oplossingen komen?